Prin 1977, eram în vizită la Arad şi am avut plăcerea să particip la întrunirile unui grup de studiu şi rugăciune din casa lui Nelu Ban, viitorul meu unchi pe linia … logodnicei.

„Şeganii”, cum erau ei cunoscuţi, m‑au adoptat cu blândeţe şi m‑au înconjurat cu dragoste. După una dintre predicile mele în biserica lor, am auzit că unul i‑a spus altuia: „Daniel este un vorbitor bun. Când va cunoaşte Biblia mai bine, va ajunge şi un predicator bun.”

Pe atunci, deşi crescusem în casă de predicator, eram mai la curent cu poezia şi cu filosofia decât cu Scripturile. Am luat această remarcă a lor drept o încurajare şi, de ce nu, … drept o provocare. Pasiunea mea cea mai mare de astăzi este studiul Bibliei. Am ajuns şi eu să cred că diferenţa dintre vorbitori şi predicatori este măsura în care stăpâneşti Cuvântul (sau mai bine zis, măsura în care te stăpâneşte el pe tine).

