Le‑am găsit într‑un carnet‑jurnal al mamei mele:

„Christina Elisabeta Brânzăi s‑a născut la 28 decembrie 1982, la ora 1 noaptea. La ora 3, Daniel ne‑a dat telefon (la noi era 10 dimineaţa). S‑a născut cu greutatea de 3,5 kg şi e brunetă.”

Rugăciune la începutul anului 1983:

„Doamne, fii Tu în toate nevoile şi necazurile prin care avem de trecut în acest an.  Rămâi pacea şi bucuria noastră şi nu ne lăsa o clipă singuri, căci despărţiţi de Tine nu putem face nimic. Fii la cârma vieţii noastre să ne ocroteşti pe toţi, pe noi aici şi pe Dan cu familia lui acolo (America). Creşte‑o pe micuţa Christina Elisabeta. Dă‑i harul să‑Ţi fie credincioasă (ajută‑mă să o văd şi eu). Te rog dă sănătate părinţilor ei şi, în special, lui Dan, să poată să fie un tată sănătos şi să‑şi câştige pâinea în frică şi temere de Tine. Lui Dana dă‑i înţelepciune în toate. Ai milă în anul acesta şi de Emil, Ileana şi Camelia. Ajută‑i să Te găsească pe Tine, comoara comorilor. Şi fie harul Tău peste mine. Dă‑mi sănătate. De Vasile ai milă şi dă‑i înţelepciune şi‑l păzeşte de orice rău şi de orice cursă. Harul Tău să rămână peste noi şi să ne dea mari şi bogate binecuvântări. Te slăvim pentru toate. (6 ianuarie 1983).”

