Aseară am fost la Harvest Crusade la Anaheim Stadium. Eu şi alţi 45.000 de oameni …

Mulţi ne‑am dus să‑l vedem pe Greg Laurie, persoana care predică la aceste evenimente de 18 ani. Acum trei săptămâni, fiul lui a murit într‑un accident auto şi nu se ştia dacă Greg va putea să‑şi îndeplinească datoria în aceste condiţii.

Ne‑am rugat cu biserica pentru el, pentru cruciadă şi ne‑am dus. Iată două dintre citatele care mi‑au rămas în memorie:

„Dumnezeu mi‑a dat «pacea care întrece orice înţelegere», nu pacea care dă orice înţelegere. Nu ştiu de ce s‑a întâmplat, dar accept ce s‑a întâmplat pentru că ştiu că Dumnezeu ştie ce face.”

„Moartea nu este un capăt de drum, ci doar o cotitură a drumului şi nu mai vedem ţinta spre care mergem. De aceea ne îngrijorăm câteodată. Drumul continuă însă dincolo de această cotitură şi Dumnezeu ne‑a spus deja ce ne aşteaptă.”

