Despre acest Mihai, aflam de la Bianca un lucru ciudat si, probabil, unic.
“Mihai Ciopraga a fost un roman pe care l-am intalnit intr-o zi pe un scaun de tramvai. Era imbracat ca un rabin si simteam in mine o dorinta irezistibila sa-i vorbesc despre Isus, Mesia. Dar cum sa incepi o astfel de  discutie cu un rabin? Mi-a venit atunci o idee. Fereastra tramvaiului era deschisa, pentru ca era o zi de vara, asa ca am scos capul pe fereastra si am inceput sa cant despre Domnul si despre harul Sau. Dupa cateva minute, “rabinul”, foarte curios, a inceput sa-mi puna intrebari. L-am invitat la locul nostru de intalnire, la casa de misiune, unde pastorul Wurmbrand era predicator.
A venit si a fost foarte interesat de ceea ce a auzit. Dupa aceea, a inceput sa vina regulat la intrunirile noastre. Asa am aflat ca el nu era nici rabin si nici macar evreu, dar ca, din solidaritate cu poporul lui Dumnezeu care trecea printr-o crunta persecutie sub regimul nazist, s-a hotarat sa se converteasca la iudaism. Mihai a ales sa se identifice cu suferinta lor si a ales sa le impartaseasca si soarta.

Dupa un timp, Mihai Ciopraga a inteles mesajul Evangheliei si L-a primit pe Isus ca si Mesia. In felul acesta, el a devenit intai un roman neevreu convertit la iudaism, iar in cele din urma, un evreu nascut din nou prin credinta in Isus Christos. A fost un foarte talentat pictor de biserici si sinagogi. S-a casatorit cu Sonia, una dintre fetele din biserica noastra, care se intampla sa fie prima evreica convertita a pastorului Wurmbrand.

Mai tarziu, ea insasi a devenit misionara printre evrei. In prezent, amandoi sunt cu Domnul, caruia I-au slujit.

