Numele lui este Ion. A crescut intr-un sat izolat de lume, asa ca nu aveau nici autobuze si nici macar o strada buna. Cand ploua era un noroi ca nu puteai sa mergi bine. In satul lor nu era nici un crestin. Nu a avut de unde sa auda Evanghelia. Asa ca a trait ca un om fara de Dumnezeu ani de zile.

S-a casatorit, a avut si un copil dar in familia lui era tot timpul cearta. El mergea la servici iar cand lua banii ii cheltuia pe alcool, tigari sau prostituate. Sotia si copilul sufereau acasa. Pacatul din el mergea pana acolo ca isi batea nevasta si chiar i-a luat mana sa i-o puna la curent sa o omoare. S-au despartit, s-au impacat din nou dar problemele lor continuau, pana in ziua cand noi am intrat cu Evanghelia in satul lor. La inceput cand a auzit, a venit cu gandul sa ne bata si sa ne alunge din sat, dar Dumnezeu i-a schimbat gandul.

Ne-am imprietenit, am inceput sa-l vizitez, iar intr-o zi l-am invitat la evanghelizare. Acolo Dumnezeu i-a vorbit cu atata putere ca a iesit primul in fata sa se predea Domnului. Dupa cateva saptamani s-a pocait si sotia lui.

Acum sunt o familie fericita, el a renuntat complet la bautura, tigara si rautate, si este in crestere spirituala.

Am scris aceasta marturie pentru a va arata ca rugaciunile voastre au efect.
Fratii mei nu va pot scrie fiecare amanunt ce se intampla aici dar credeti-ma vad ce importante sunt rugaciunile voastre.

Raul

