Era foarte greu sa fii suparat pe nenea Aurel, totusi … unii reuseau. Iata ce povesteste dansul:

“Am avut ocazia sa merg spre tramvai cu cineva care tinea mortis sa-mi spuna despre o problema a lui.

L-am ascultat, dar am vazut ca a plecat suparat si tot asa suparat a ramas vreo patru saptamani de zile.

M-am dus eu la el si l-am intrebat de ce e suparat pe mine. Mi-a zis: Parca nu stii? Te-am rugat sa ma asculti cu atentie si cand eu imi varsam focul, dumneata ai facut asa din mana, a lehamite … Mi-am dat seama ca te deranjez si am plecat suparat de langa dumneata.

I-am zis: “Mai omule, cum am dat cu mana “asa” ?… Imi aduc aminte foarte bine scena … Eu am dat cu mana asa pentru ca m-am ferit atunci de o musca pe care am indepartat-o pentru ca ma sacaia. N-am dat din mana la dumneata, am dat la musca!”

